понеділок, 12 вересня 2016 р.

З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ!!!ДЕНЬ ЗНАНЬ!!!

Мій сонячний дім-моя Україна. Під такою назвою пройшов перший урок у 2016 навчальному році для моїх любих другокласників.
Розквітають посмішки навколо,
Радісно луна веселий сміх.
 
Це моя найкраща  школа 
 
Зустрічає школярів своїх.
Знову свята радісні хвилини,
 
Безліч вересневих привітань.
 
Здрастуй, школо! Ненька-Україна
 
Нас вітає всіх із святом Знань!
- Ось і закінчилось сповнене веселощів і радості літо. Як би не впертийкалендар, то ми б і не повірили в це, адже зелень на деревах ще такасвіжа, а небо таке пронизливо-синє і високе. І лише замріяні осінні вечорипідтверджують  правоту календаря. А отже настав час вирушати у новузахоплюючу мандрівку дивовижною країною Знань.
- Сьогодні ми будемо говорити про чарівну землю, багату і щедру, співочу, сповнену краси, землю, прекраснішої від якої немає в світі.

Перша  сторінка  «Краса оспівана  віками»
   - Рідна Україна, Батьківщина, Вітчизна. Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і живе. Кожен пишається своєю рідною землею, хоче сказати про неї найкраще. Подивіться уважно на карту України.
Друга сторінка «Державні символи моєї Батьківщини»
Україна, Батьківщина, Вітчизна. Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і живе. Кожен пишається своєю рідною землею, хоческазати про неї найкраще. Подивіться уважно на карту України.
послухайте казку.
      Давним давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готові були віддати за неїсвоє життя.
Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.
      Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам’ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращогожиття, дали першому сину ім’я – Тризуб.
Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім’я –Прапор.
     А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов’я. І дали йому ім’я – Гімн.
     З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючирідну матір.
 (Демонстрація державних символів України)
Вчитель:
- То хто ж ця матір?(Україна)
Третя сторінка «Народні символи рідної землі»
- А зараз ми спробуємо створити картину одного з куточків рідного краю.
(На дошц іучитель виставляє предметні малюнки із зображеннямнародних символів)- батьки допомагають прикрасити  землю
Четверта сторінка «Героїчне минуле та сьогодення»
П’ята сторінка «Творимо майбутнє разом»
Давайте помріємо…Мрія завжди красива. Мрія — сто сила. Бо помножена на тисячі мрій. А отже, невмируща. А отже, все переможна.
Прийом «Незакінчене речення»«Я пишаюся тим, що я українець, тому що …»
Діти! Все, що створене предками, збережене нашим народом, буде вічним. А ми повинні вчитися берегти те, що нам залишилося у спадок, думати про майбутнє. Адже ви – майбутнє України.

Учні слухають  пісню «Діти України» . а вчитель роздає сердечка жовто – блакитні на згадку. На них діти пишуть  своє ім’я та кріплять на плакаті навколо української землі.

Відео - пісня ,, Виростала я на Україні !’’


Немає коментарів:

Дописати коментар